marți, 27 octombrie 2009

Damien Rice

Am senzatia ca nu mai poti fi trist. Nu te mai lasa nimeni. Cand cineva te intreaba "ce faci?", nu poti spune decat "bine." si sa inghiti in sec. Daca spui "prost, merci de intrebare. chiar fac foarte prost, parca nu imi convine nimic azi.", nu vei starni decat reactii de uimire, nicidecum de o minima compasiune. Risti ori sa indispui persoana respectiva si sa nu te placa pentru asta, ori sa apara tot felul de discutii ironice ca te-ai trezit pe partea gresita a patului de dimineata. Toata lumea cauta persoanele vesele, persoanele care spun mereu ce trebuie si care sunt pentru asta in centrul atentiei. Atunci toti vor sa stea langa tine. Daca te joci pierduta cu tigara in scrumiera, lasand impresia ca iti focusezi intreaga fiinta pe ea, nu prea vine nimeni sa te intrebe nimic. Trebuie sa razi mereu la glumele spuse, sa asculti diverse pareri sau povestiri, sa fii mereu in priza cu orice. Nu mai poti sa fii aeriana, sa te pierzi in ganduri si in urletele din capul tau. Nu ii pasa nimanui acum daca ti-e dor de cineva, daca simti ca nu poti iesi din anumite cercuri care te ametesc. Tu trebuie sa zambesti si sa continui sa dansezi. Nu mai sunt pauze intre melodii, in care sa te asezi pe un scaun.

De aia il am pe Damien Rice. Omul asta poate scoate orice demon din mine. Demon care in timpul zilei se da cu capul de interiorul meu, ma zgarie cu unghiile incercand sa iasa, ma musca incercand sa ma gaureasca. Cand sunt cu Damien Rice, ei ies fara atata drama. Se duc unul cate unul. Doar ca asta ma face sa imi aduc aminte de fiecare din ei.

Concerte ZZ Top (Sala Polivalenta) si Alexandrina Hristov (Carturesti). Si Persona (Laptarie). Impresionata de toate. Persona au fost o surpriza placuta. Alexandrina a fost placuta, ca surpriza nu mai era. Si ZZ Top au fost poate mai mult de atat. Mereu la facultate la mate ma intreb cati oameni stiu ca La Grange nu e numai o teorema. Si incep sa ma uit prin amfiteatru, dar nimeni nu pare sa aiba nicio reactie. Imi place in schimb mult si cand eu descopar o formatie si spun cuiva despre ea si aflu ca o stia de mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu