miercuri, 4 noiembrie 2009

Tapinarii

Din seria lucrurilor care ti se pot intampla intr-o buna zi mergand pe strada, astazi pe strada G-ral Berthelot vine la mine un tip si imi da un bilet, dupa care pleaca. Incantata nevoie mare ca iar am primit o reclama la vreun salon de frumusete sau la executari profesioniste de puturi, nu mica mi-a fost mirarea cand am citit biletul :

"Buna, daca vrei sa ne plimbam prin parc sau sa mergem la un film, la un muzeu, la restaurant, la mine acasa sau ce propui tu cauta-ma la telefon 0768****** sau pe messenger Id: ************@yahoo.com. Intelectual, 23 de ani, 180 inaltime si 74 kg. Locuiesc singur in zona Titan si caut prietena. Nu ai ce pierde daca ne intalnim, nu vei regreta nici o clipa, nici o secunda alaturi de mine. PS. Daca nu vrei, nu rupe biletul, da-l la o alta fata care vrea."

Asta trebuie sa treaca inaintea claxoanelor si a fluieraturilor de la etajul 20 al unui santier. Detasat. As putea sa imi vars toata iritarea, dar sunt mult prea obosita acum. O voi lasa pe urmatoarea oportunitate de genul care mi se va oferi. Unii oameni isi inghit lacrimile pentru alti oameni. Si isi mananca degetele pentru ca au gust de tigari. Tot pentru alti oameni. Si unii oameni simt ca tot ce pot face este sa astepte... alti oameni. Iar intelectualul asta isi cauta iubirea pe strada. Si printr-un gest, da cu piciorul la tot ce cred eu despre a imparti sufletul... iar nu fluturase.

4 comentarii:

  1. Cu siguranta cineva o sa raspunda, la un moment dat, acelui bilet. Cineva suficient de trist si debusolat ca sa considere acea invitatie o sansa. Si atunci intelectualul nostru trist isi va gasi perechea visurilor sale si cei doi se vor inchide in relatia lor mizera si derizorie.

    Imi place cum scrie Simona.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum functioneaza blogurile astea, asa ca iti trimit un prim mesaj ca un comentariu la ultimul text. Ma bucur ca ai inceput asa ceva, chiar daca am aflat abia acuma. Este o buna maniera de a te exprima. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. E o lume a economiei de piata. Marketingul e parte din ea. Mie mi se pare ok! :))))) ... Glumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Proctologu' Durerii16 noiembrie 2009 la 17:45

    Se cheama statistica, draga mea. Daca l-ar intreba cineva "Si? Nu iti iei multe genti in cap??" probabil ca ar raspunde "Ba da. Da' mai si f*t!"

    RăspundețiȘtergere