marți, 13 octombrie 2009

Nouvelle Vague

Primul post a fost ca un experiment. Cum ne zic profii in anul I, "la primul seminar vom discuta doar anumite chestiuni organizatorice". Asa si eu.

Am constatat cu stupoare ca este un sentiment frumos sa vezi ceva facut de manutele tale. Chiar daca e o idiotenie. E subtire gheata cu blogurile astea. Daca te deschizi prea mult, risti sa dai in patetisme care oricum probabil ca nu intereseaza pe nimeni sau pe cei care sunt cu adevarat interesati de framantarile tale, cu siguranta nu ii vei tine la curent cu ele prin acest fantastic blog. Curat fantastic. Daca nu te deschizi deloc si vorbesti fara vreo concluzie sau vreun sir al ideilor, risti sa plictisesti groaznic vorbind despre tot felul de generalisme. In general, un om citeste un blog pentru ca il intereseaza gandurile persoanei in cauza. Poate chiar spera la anumite indicii de lumina din spatele chestiilor de complezenta pe care le impartasesti in fata facultatii. Dar aici ne indreptam vertiginos spre prima situatie din nou. De aceea, este bine sa stii ca nu iti citeste nimeni blogul. Eu scriu momentan doar pentru ca imi place cred font-ul asta si am descoperit cum se insereaza un link intr-un text (o magie pentru mine) ...

Un comentariu: