duminică, 18 octombrie 2009

Stevie Ray Vaughan

Cu Bucurestiul in general te poti intelege ca si cu orice prieten. Ai zile in care iti place foarte mult de el si faceti poze frumoase impreuna si te gandesti ca nu poti avea un prieten mai bun de atat... si ai zile in care nu iti mai place asa mult si ai dori sa nominalizezi pe altcineva care sa ocupe acest rang. Relatia noastra este relativ stabila, de obicei, dar de vreo 2 zile a inceput sa scartaie mai tare ca o casa parasita. Ieri, pentru a lua un exemplu, am avut media de viteza 7 km/h, mergand cu masina. 7. Plus ca ma ploua si l-am simtit rece, asa. Parca nu mai era cel de care ma indragostisem. Azi la fel, l-am simtit ostil. O sa ma mut la mama.

Imi place incredibil de mult atunci cand participantii la trafic aflati in deplasare pe partea carosabila iti semnalizeaza cand se apropie un autovehicul cu dispozitiv de radar. Asa, tu reduci viteza si toata lumea e fericita. Mi s-a intamplat in seara asta si dupa ce am scapat ca prin urechile acului, am abuzat si eu din plin de faza lunga, chiar si dupa kilometri intregi dupa ce am trecut de radar. Lasa, ca si asa merg prea repede toti.

Apropo de ce spuneam, nu imi place sa mananc:

  1. ciuperci
  2. masline
  3. fasole
  4. mazare
  5. marar
  6. patrunjel
  7. bame
  8. orice organ (creier, limba, ficatei s.a. Aici intra si creasta de cocos.)
  9. orice animal care sa aiba o forma catusi de putin asemanatoare cu forma sa atunci cand ii batea inima
  10. ienibahar
  11. smochine
  12. curmale
  13. migdale
  14. martipan
  15. carne de vanat
  16. carne de miel
  17. fructe de mare
  18. dovlecei
  19. conopida
  20. urzici s.a.
  21. supa crema
  22. broccoli
  23. mult ananas
  24. mult kiwi
  25. legumele altfel decat crude
  26. porumbul copt
  27. ciorba de peste
  28. ciorba de burta
  29. gogonele murate
  30. telina
  31. sfecla
  32. spanac
  33. andive
  34. drob
  35. cozonac si pasca in exces
  36. piftie
  37. aspic
  38. chimen
  39. capere
  40. icre negre sau rosii

Voi lasa lista deschisa, pentru ca momentan nu imi mai vine nimic in cap.

Vorbeam joi cu Sonia de toate tipurile de produse care exista. Ai sampoane pentru par fragil, pentru par lung, scurt, uscat, cu tendinta de ingrasare, drept, ondulat, cret, saten, roscat, blond etc. Ai guma de mestecat cu menta, cu menta extra, cu efect de albire, care iti intareste dintii, cu aroma de portocale, de pepene etc. Ai medicamente simple, extra, plus, strong, contra racelii, contra gripei, unele care contin vitamina A, unele cu vitamina B. Foarte derutant. La fel, vorbeam tot cu ea de toate genurile de muzica si incadrarea tuturor formatiilor in toate astea si in toate influentele. Am concluzionat deocamdata ca Nirvana e grunge si ca nu putem sa ne dam seama ce canta Damien Rice. Imi plac discutiile cu Sonia. Cred ca cele mai interesante conversatii pe care le-am avut vreodata au fost cu ea. Stie multe si e interesata de multe. Combinatie care este ideala pentru orice stare de spirit. Cu ea am vorbit in Sala de lectura si despre adaptarile corpului uman si ale animalelor in functie de mediul in care traiesc, de creierul nostru, de somn si de vise. E ca o carte foarte buna.

Ma intristeaza foarte mult batranii. Chit ca sunt veseli sau amarati. Ma intristeaza batranii care isi plimba nepotii prin parc, pentru ca ma gandesc ca dupa 10 ani cei mici nu se vor mai agata cu atata ardoare de bunicii lor si nu se vor mai lasa leganati in poala. Ma intristeaza cumva batranii pe care ii vezi la Mc uneori sau uitandu-se la vreun poster lipit de un panou care face reclama la vreo formatie moderna care canta muzica 'draceasca', pentru ca desi incearca sa tina pasul, par depasiti. Ma intristeaza batranii care joaca sah in Cismigiu sau care asculta meciuri de fotbal la un casetofon pe care il tin langa ei, pe banca. Ma intristeaza perechile de batrani care se tin de brat si merg incet in fata ta. Ma intristeaza batranii pe care ii vezi devreme dimineata cu o plasa in mana, cu un ziar in cealalta si iti imaginezi ca au facut piata si ca locuiesc singuri. Ma intristeaza cand vad un batran care are urma verighetei pe mana, dar doar urma.

Aparent Stevie Ray Vaughan nu face bine tot timpul. Chiar daca stiu ce gen de muzica e el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu