marți, 13 octombrie 2009

Pink Martini

Am descoperit ca incep sa dezvolt obsesii. Foarte amuzant este atunci cand ele apar ca sa uiti de cele vechi si la un moment dat iti dai seama ca iti trebuie noi si noi care sa le acopere deja pe astea. Foarte amuzant.

Atunci cand incepi un blog, probabil ca invariabil iti faci anumite planuri si sperante. Cati oameni il vor citi, ce chestii ingrozitor de interesante vei scrie sau vei arata s.a.m.d. Insa eu momentan traiesc cu acel gand ca nici nu il voi arata cuiva vreodata. Si atunci de ce l-am deschis ? Sincer, pentru ca momentan trebuie sa citesc Max Weber - Politics as a Vocation si nu am absolut nicio tragere de inima. Asa ca am inceput sa navighez agale pe tot felul de siteuri, mi-am facut cont pe shelfari si mi-am deschis acest blog. Sa bem pentru asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu