marți, 25 mai 2010

Janis Joplin

Ma gandeam acum 5 minute urcand in pas saltat scarile ce mare minune este corpul la tinerete. Chiar este un instrument pe care nu consider ca il constientizam decat atunci cand ne doare ceva si atunci il injuram si ii aruncam vorbe de ocara. Nu e corect.

Am primit de ziua mea un mic decalog, pe care m-am gandit sa il scriu aici intrucat este deosebit de probabil sa ratacesc felicitarea.

"
1. Sa te gandesti la toate lucrurile pe care crezi ca nu le vei face niciodata si sa faci lucruri care nici prin gand nu ti-au trecut.
2. Sa faci cat mai multe lucruri care sa te faca sa te privesti cu incredere.
3. Sa simti fiorul unei evadari aproape ratate.
4. Sa te bucuri la maximum de dragostea oferita de altii.
5. Sa dansezi desculta in ploaie in mijlocul orasului.
6. Sa te poti bucura singura de momentele in care te simti extraordinar.
7. Sa te uiti cu incredere la drumul ce urmeaza si zambind la cel deja parcurs.
8. Sa iti impingi mereu abilitatile mai sus, never quit going the extra mile.
9. Sa nu uiti niciodata copilul din tine.
10. Sa iubesti fara regrete, sa ramai pozitiva si sa nu-ti tradezi niciodata acel sentiment bun din stomac.
"

Iar m-am emotionat un pic, intrucat mi-ar parea rau sa nu le pot urma. E cam ca maioneza, de exemplu, pe care o faci greu cu oua si ulei si sare si lamaie si alte alea si desi totul pare potrivit, in secunda doi ingredientele cumva se separa si maioneza se taie.

Am cumparat acum 2 saptamani de la domnul din 35 un loz in plic pe care nu l-am deschis inca si nu il voi deschide curand. Nu vreau sa stiu daca am castigat sau nu, pana nu stiu exact ce vreau sa castig.

Momentul meu preferat din orice zi este acela cand ma culc si acest aspect ma ingrijoreaza.

Ca sa incep totusi prin legea 6, astazi venind spre casa pe DN1 apunea soarele in stanga mea, mi-am coborat geamul si am dat Whole lotta love la un sonor ridicat. Frumos, ma, frumos. Dar sunt si voi ramane impotriva homosexualilor.

Un comentariu: